Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

Λέω να πιστέψω τον Δαυίδ...(περί του "Δημοψηφίσματος".-)


Η εβδομάδα του "Δημοψηφίσματος" ήδη ξεκίνησε...
Άκου τους "αναλυτές", δες τις "ειδήσεις".
Δε μπορώ να σε εμποδίσω να το κάνεις.
Δε σου κρύβω, πως μέχρι κι εγώ 
(παρότι, σου΄χω ξαναματαπεί πως 
τις έχω κόψει εδώ & καιρό αυτές 
τις "κακές συνήθειες"...),
κατ΄εξαίρεση "ξέκλεψα" κάποιες εικόνες 
από το "κουτί"...
Τέτοιες μέρες πρέπει ν΄ακούσουμε 
όλες τις απόψεις.

Κι επειδή γνωρίζω καλά πως 
εσένα σου αρέσει να βλέπεις εικόνες
&  εσύ ακόμα καλύτερα πως 
εμένα με βοηθούν να "μιλάω" μέσα απ΄αυτές... 
Δες πρώτα, έτσι δειγματοληπτικά, τι συνέλεξα 
απ΄ό,τι κυκλοφορεί τώρα στο διαδίκτυο...
& μετά σου λέω, 
αν το θέλεις,
ξεκάθαρα 
& χωρίς περιττές περιστροφές 
& επιδέξιες κωλοτούμπες, 
τι πιστεύω...
ΔΕΣ:






100187-224185




"...ΝΑΙ Για την Ελλάδα, την Ευρώπη 

και τα παιδιά μας 

Ας είναι ξεκάθαρο

Το ΝΑΙ και το ΟΧΙ δεν έχουν σχέση με τους 


όρους της συμφωνίας.

ΝΑΙ = Μένουμε Ευρώπη


ΟΧΙ = Δραχμή - Απομόνωση - Εθνική 


Καταστροφή

Θα είναι βροντερό το ΝΑΙ μας !


Καιρός να τελειώνουμε με τους επικίνδυνους


 παλαβούς.

Δεν θα αφήσουμε τους συριζανέλ 


και τη ΧΑ να διαλύσουν την Πατρίδα μας...."






Πανικός, ατελείωτες ουρές στα ΑΤΜ του Metro Mall -Πάνω από 1 δισ. έκαναν φτερά [εικόνες]


Μετά απ΄όλα αυτά τα ωραία,

ήρθε η ώρα να σου πω τι πιστεύω.
(χωρίς να σημαίνει πως έχω 
την ανόητη απαίτηση 
να πιστεύεις & συ το ίδιο...)
Πρώτα να σου μεταφέρω 
ένα προχθεσινό σχόλιο αγανακτισμένου ακροατή 
στο ραδιόφωνο του Real fm, 
που έλεγε πως στη διαδήλωση 
" Μένουμε Ευρώπη" στο Σύνταγμα τις προάλλες,
κάποια από τις κυρίες με τα ψιλοτάκουνα 
& τα κοσμήματα (έτσι είπε...)

Αποτέλεσμα εικόνας για Μένουμε Ευρώπη 
(οι φωτογραφίες είναι πράγματι από τα ρεπορτάζ εκείνης της μέρας...)

στη συνέντευξη, που της πήρε το Star, είπε μεταξύ άλλων πως
" πρέπει να φέρουν συμφωνία για να μείνουμε στην Ευρώπη...Για μας & τα παιδιά μας!"
αλλά κυρίως πως 
"...δεν είναι καιρός για ήρωες..."

Οφείλω, λοιπόν, να σου πω 
πως έχω εντελώς αντίθετη άποψη.
Θεωρώ πως 
είναι καιρός για 
ηρωικές αποφάσεις...
Δεν υποστηρίζω κανένα κόμμα,
δεν ξέρω προσωπικά κανένα πολιτικό,
δεν έχω παρακαλέσει για κανένα ρουσφέτι.
Θα προτιμούσα ν΄ακούσω πρώτα απ΄όλους, όσους ήταν παρόντες σε αυτές τις διαπραγματεύσεις, για να καταλάβω τελοσπάντων για ποιο λόγο να πούμε
"ΝΑΙ! 
Για την Ελλάδα, την Ευρώπη, 
και τα παιδιά μας..."

 Γιατί να πω "ΝΑΙ!", σε μια συμφωνία με τις οποιεσδήποτε απαιτήσεις των δανειστών. 



Απ΄όλα όσα άκουσα & είδα αυτές τις μέρες,
αυτή η ομιλία με έπεισε πιο πολύ...
Ακούς τι ζητάνε οι "φίλοι" μας;
(Αν δυσκολεύεσαι να την ακούσεις όλη,
δες από το 5ο λεπτό και μετά...)


Μετά απ΄όλα αυτά, θέλω να σου πω 
πως ξενύχτησα για να σου πω κυρίως αυτό:

Άρχισα να καταλαβαίνω,επιτέλους,
τι ψελλίζουμε τόσα χρόνια τελείως μηχανικά
όλοι όσοι για κάποιο λόγο βρισκόμαστε, 
(παρότι ανάξιοι...)
στην "αγκαλιά " Της Εκκλησίας Του Χριστού
& δεν το΄χουμε πάρει χαμπάρι πως 
η "λύση" των δεινών μας είναι αυτά 
τα "αδέξια ψελλίσματα", 
που λέει κι ο ξεχωριστός π.Ανανίας...


"...Εξελού με, εκ των εχθρών μου, Κύριε.
Προς Σε κατέφυγον.
Δίδαξόν με του ποιείν 
το θέλημά Σου,
ότι Συ ει Ο Θεός μου..."

και αλλού: 
"... και εν τω ελέει σου εξολοθρεύσεις τους εχθρούς μου. Και απολείς πάντας τους θλίβοντας την ψυχήν μου, 
ότι εγώ δούλος σου είμι..."

Άρα, λοιπόν, εσύ 
σε ποιον μου λες να απευθυνθώ;
Ποιον μου λες να πιστέψω;

Τον Σόιμπλε, την Άνγκελα, 
τον Βαγγέλη, τον Αντώνη,
τον Κωνσταντίνο,τον Κωστάκη,τη Ντόρα,
τον Άδωνι, την Φώφη, τον Γιωργάκη...
(Ξέχασα τον Σταύρο. 1 προβληματάκι το έχω, απ΄ότι φαίνεται μ΄αυτό το όνομα...)
Μην κουράζεσαι.
Ούτε Αλέξη, Γιάνη, Πάνο και λοιπούς, 
άκριτα,ανοιχτά & χωρίς επιφυλάξεις.
Τους έχουμε,άλλωστε, από την προηγούμενη της εκλογής τους σε διαρκή "επιτήρηση"...
(Δες: http://amfoterodexios.blogspot.gr/2015/01/7_25.html?view=flipcard )
Ξεκάθαρα σου λέω, λοιπόν:
Αλλού στρέφουμε το βλέμμα μας πια...
Και επειδή νιώθω 
"παιδί των ΑΓΙΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ μου"
  & όχι των απίστων συγχρόνων μου...
Για τα παιδιά μου & τα παιδιά σου...
Λέω να πιστέψω τον Δαυίδ...

Καλό ξημέρωμα.-

ΥΓ:
Η μόνη ουσιαστική "διαπραγμάτευση",
που σε προέτρεψα να συμμετάσχεις 
πριν λίγες μέρες,
τώρα στην ουσία ξεκινάει...
Με το "Άνω Κοινοβούλιο"...
Ξέρεις εσύ!

ο "αμφοτεροδέξιος"
& οι συν αυτώ (κοιμώμενοι του καλού καιρού...).-






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου