Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015

"Είχα πάρει το σοβαρό μου ύφος και ομιλούσα περί της Θείας Μεταμορφώσεως..."

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΓΡΙΟΥΣ....


Είχα πάρει το σοβαρό μου ύφος
και ομιλούσα περί της Θείας Μεταμορφώσεως.
Έλεγα,
πως αν και το σκηνικό,
κατά τις περιγραφές των Ευαγγελίων,
ομοιάζει με σενάριο ταινίας
επιστημονικής φαντασίας,
εντούτοις δύναται να είναι εξαιρετικά διδακτικό
για τον άνθρωπο κάθε εποχής.
Εισηγείται η Εορτή,
την μεταμόρφωση,
την εν Χριστώ μεταποίηση
των παθών μας.
Τα πάθη μας δεν χρειάζεται να εξαλειφθούν,
αλλά να μεταποιηθούν σε θετικές ροπές,
να απεκδυθούν το σκοτάδι τους
και να ενδυθουν το Φως του Θεού.
Ενορίτης ακροόμενος των λεγομένων μου,
προφανώς μπερδεύτηκε υπό των
μετά βίας εκφερομένων,
δήθεν περιτέχνων λόγων μου
και διακόπτωντας την ροή του λόγου μου
μας ανακάλεσε στην "προσγείωση"
-"Να μεταμορφωθούν οι γυναίκες μας παπά,
που φλυαρούν
και γκρινιάζουν διαρκώς
και για όλα....."
Τον λόγο έλαβαν οι παριστάμενες γυναίκες,
οι οποίες εν ενί στόματι
και μιά καρδία αντιπρότειναν.
-"Να μεταμορφωθούν οι άνδρες μας,
να γίνουν τρυφερότεροι και γλυκύτεροι..."
Οι θεωρίες για άλλη μια φορά
βιαίως εσιώπησαν
και παραχώρησαν την θέση τους στη ζωή.
Ευλόγησα γρήγορα τα σταφύλια
και τα σύκα,
πήραμε,
φάγαμε
και αφήσαμε τις μεταμορφώσεις,
για άλλη φορά....
Τα σταφύλια πάντως
και τα σύκα,
ήταν "μεταμορφωμένα"
και εξαιρετικά γλυκά....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου