Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

"Προσευχή για τον Σωκράτη κι όλους τους υπόλοιπους,που μας λες... Εγώ είμαι άχρηστος! Εμένα θα ακούσει Ο Θεός;"

Αποτέλεσμα εικόνας για Εμένα θα ακούσει Ο Θεός;
Εξ΄αφορμής του "ατράνταχτου" επιχειρήματος κάποιου, που μας λέει:

"Προσευχή για τον Σωκράτη κι όλους τους υπόλοιπους,που μας λες...
Εγώ είμαι άχρηστος!
Εμένα θα ακούσει Ο Θεός;"

Για κάποιος λόγους, αδελφέ,
που Εκείνος μόνο γνωρίζει, ΝΑΙ!
Εσένα,τον "άχρηστο" θέλει ν΄ακούσει Ο Θεός...

Μπορεί να περιμένει την προσευχή ενός "άχρηστου", σαν κι εσένα ή σαν κι εμένα,
για να θεραπεύσει τον Σωκράτη,τη Στελλίνα,τον Σταμάτη, τη Σωτηρία ή ακόμα-ακόμα και τη Σοφία, που είναι καθηλωμένη (προσευχόμενη όμως...) πάνω από 10 χρόνια στο κρεβάτι κουνώντας μόνο τα βλέφαρά της και τον Στέλιο τον Πισή,που γράφει μουσική εδώ και χρόνια πολλά κι εκείνος με τη Μανούλα του πάνω από το προσκεφάλι του μέρα-νύχτα...

Την προσευχή και τη συμβολή ενός άλλου "άχρηστου" σαν κι εμάς, του Ιωνά,δεν περίμενε ο Κύριος για να σώσει μια ολόκληρη πολιτεία (!!!),τη Νινευή;
Μόνο που εκείνος, εκτός από "άχρηστος" ήταν και βραδύγλωσσος και προσπάθησε,
σαν κι εμάς,να κάνει το θέλημά του και να "ξεφύγει" από Τον Θεό...
Γίνεται όμως να ξεφύγει κανείς από Τον Θεό;
"Κύριε,καταδιώξεις με πάσας τας ημέρας της ζωής μου..."

Συμπέρασμα,αντί ΥΓ,του "άχρηστου αμφ.":
Ευχηθείτε,αδέλφια,να πάνε όλα καλά στο ραντεβού των 17:15,που έχει αύριο ο Σωκράτης μας με τον Γιατρό-ελπίδα...
Το "grade 4" για τους επαϊοντες (γιατρούς ή πονεμένους από την ίδια παλιοαρρώστεια)
δεν αφήνει πολλά περιθώρια...
Μη γελιόμαστε!
Εμείς όμως "αλλού" έχουμε την Ελπίδα μας...
(για την παρέα των "άχρηστων"...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου