Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016

"Φως από γη μακρινή..." - Αλησμόνητες Πατρίδες...

(Σχόλιο "αμφ.":
Δάσκαλος δεν είναι τόσο αυτός,
που εξουσιαστικά "περνάει την σφραγίδα του" στο σχολειό του, αλλά κυρίως εκείνος που καταφέρνει ν΄αναδεικνύει τα καλά κρυμμένα ταλέντα των μαθητών του...Και πάλι,ευχαριστεί Τον Θεό,που του εμπιστεύτηκε τέτοια παιδιά...)

- "Φως από γη μακρινή"
Μουσική: Ανδρέας Κατσιγιάννης
Στίχοι: Μιμή Ντενίση
Από το δίσκο της θεατρικής παράστασης "Σμύρνη μου Αγαπημένη..."

Σόλο της Αννούλας μας (μαθήτρια Γ΄ Γυμνασίου...)
(Από την εκδήλωση του Γυμνασίου Αμαρουσίου της "ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ" για τις Αλησμόνητες πατρίδες μας...) 

Φως από γη μακρινή απ΄τον χάρτη σβηστή μα που τόσο βαθιά μιλάει στην ψυχή για πάντα θα΄ναι εκεί Άνοιξαν φτερά σε πήραν οι αγγέλοι μακριά ποτάμι που κυλάει η μοναξιά να θυμάσαι μην ξεχνάς Άνοιξαν φτερά τα χρόνια μας πετάξαν μακριά ανάμνηση που καίει την καρδιά να θυμάσαι μην ξεχνάς Μια ζωή σημαδεμένη με ελπίδα πια χαμένη τι μπορεί να περιμένει,τι? Της ανατολής τα μέρη μαγικά θε να σου φέρει ότι πια δεν καρτερείς να ΄ρθει Φως από γη μακρινή από άλλη εποχή πάντα θα΄ναι εκεί στα όνειρα μας Φως από γη μακρινή που δεν έχει φωνή είμαι εγώ κι είσαι εσύ -Στα όνειρα μας... Φως... -από γη μακρινή -από άλλη εποχή Φως... -Πάντα θα΄ναι εκεί στα όνειρα μας Φως από γη μακρινή που δεν έχει φωνή είμαι εγώ και εσύ



http://elp.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου