Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

"Τα μωρά της λίμνης..." ~ Η Ιωάννα Σκαρλάτου στον Λυκούργο Μαρκούδη... ~ Πειραϊκή Εκκλησία. ~ ("αμφ.": Εκπληκτική συνομιλητές,απίστευτο θέμα!!! Ακούστε το ολόκληρο...Θα σας γλυκάνει την καρδιά...)


Ιωάννα Σκαρλάτου...

Μητέρα του τετράχρονου Παναγιώτη και της τρίχρονης Σοφίας!
fvto
Για το Βιβλίο: "Τα Μωρά της Λίμνης"


Συνεντεύξεις

Ιωάννα Σκαρλάτου...

By  | 




Όταν έγινα μητέρα άλλαξε στη ζωή μου… Οι προτεραιότητες που έβαζα στην καθημερινότητα μου!
Μετανιώνω… κάθε φορά που αναγκάζομαι να τα βάλω τιμωρία!
Δεν μετανιώνω… για τα ξενύχτια και την προσπάθεια του αποκλειστικού μητρικού θηλασμού που είχα και στα δύο μου παιδιά.
Η πιο ωραία στιγμή μου ως γονιός… όταν τα πήρα πρώτη φορά στην αγκαλιά μου!
Η πιο δύσκολη στιγμή μου ως γονιός… όταν τα βλέπω να στενοχωριούνται…
Αντικείμενα που φυλάω από το μεγάλωμα του παιδιού μου… τα πάντα! Τα φυλάω και τα ταξινομώ σε κουτάκια!
Με κάνει χαρούμενη όταν… καθόμαστε μαζί με τον μπαμπά τους στο παιδικό δωμάτιο και παίζουμε όλοι μαζί!
Μαζί τους θέλω να… Περνάω όμορφες ξεχωριστές στιγμές…!
Για το βιβλίο
ekso
Εμπνεύστηκα το βιβλίο… Όταν η τρίτη εγκυμοσύνη μου παλινδρόμησε…
Για να το γράψω χρειάστηκα… ψυχική δύναμη
Αγάπησα περισσότερο σε αυτό… τις αληθινές ιστορίες των μαμάδων… ηρωίδων που μοιράστηκαν μαζί μου την εμπειρία τους!
Αν έλεγα σε μια πρόταση το μήνυμα του βιβλίου αυτή θα ήταν… Η Χαρά που ανατέλλει μέσα από τη θλίψη και τις δοκιμασίες…
Η πιο αγαπημένη μου στιγμή στο βιβλίο… Την προηγούμενη εβδομάδα… όταν κυκλοφόρησε το βιβλίο και πολλές μαμάδες που έστελναν μηνύματα… για την Ελπίδα και τη Χαρά που ένιωσαν… διαβάζοντας τα ‘’Μωρά της Λίμνης’’…
Το παιδί μου μου είπε για το βιβλίο… “Μαμά αυτό το βιβλίο έχει μια φωτογραφία από ένα ζωντανό μωράκι! Κοίτα το είναι στην κοιλιά της μαμάς του!”
Η μητρότητα και η λογοτεχνία… είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους… Δεν μπορεί να λειτουργήσει μία μαμά ή ένας μπαμπάς χωρίς παραμύθι! Το παραμύθι πλάθει γέφυρες επικοινωνίες με τα παιδιά μας! Καλλιεργεί τη φαντασία… τη δημιουργικότητα… τον όμορφο ψυχικό τους κόσμο!
mvra

Προτροπή μου~αδελφική συμβουλή "αμφοτεροδέξιου":
Εκπληκτική συνομιλητές,απίστευτο θέμα!!! Ακούστε το ολόκληρο,όπως εγώ χθες στο αυτοκίνητο...Θα σας γλυκάνει την καρδιά...
~Δείτε 4-5 σειρούλες για να καταλάβετε:
"Εμπνεύστηκα το βιβλίο… Όταν η τρίτη εγκυμοσύνη μου παλινδρόμησε…Για να το γράψω χρειάστηκα… ψυχική δύναμη
Αγάπησα περισσότερο σε αυτό… τις αληθινές ιστορίες των μαμάδων… ηρωίδων που μοιράστηκαν μαζί μου την εμπειρία τους!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου