Πέμπτη 17 Αυγούστου 2017

"Αυτή τη στιγμή το Λαϊκό δεν έχει σταγόνα αίμα...Ντρέπομαι που έχω 150.000 θεάσεις και καμία φιάλη αίμα... Τραγικό..."

Αποτέλεσμα εικόνας για φιάλη αίμα
"Αυτή τη στιγμή το Λαϊκό 
δεν έχει σταγόνα αίμα...
Έδωσε η γιατρός μου 
για να μου βάλουν μια φιάλη...
Ξεκουνάτε λίγο...
Ντρέπομαι που έχω 150.000 θεάσεις και καμία φιάλη αίμα...
Τραγικό..."

 Γεώργιος Μπαλκονάτος

(Δικό μας σχόλιο:
Άδικο έχει ο Γιώργος; Πόσοι από μας που παινευόμαστε μάλιστα πως είμαστε αιμοδότες,δίνουμε πραγματικά με την συχνότητα που πρέπει;Πραγματικά!
Για να "ξεκουνηθούμε" λίγο...
- Εμάς εκτός του Γιώργου,μας ξεσήκωσε και η φίλη, Nikoleta Sousoni...-
Τώρα που είναι ακόμα καλοκαιράκι.Μια βόλτα στο κοντινότερο τμήμα αιμοδοσίας.Κι αν δεν έχουμε κάποιον γνωστό νοσηλευόμενο,ας δοθεί όπου πραγματικά υπάρχει ανάγκη...
Αύριο μεθαύριο,θα εκλιπαρούμε εμείς,είτε για τον εαυτούλη μας,είτε για κάποιον δικό μας που θα΄χει ανάγκη...Πάμε!
ΥΓ:
Ο Γιώργος δε ζητάει για τον εαυτό του.
Κι ας έχει λευχαιμία...Για άλλον ζητάει...
(((Διαβαστε αυτο με τα στοιχεια του Γιωργου. "θέλω να δώσω αίμα γα το φίλο μου το Βλάχο Γεώργιο του Κων/νου και της Μαρίας που βρίσκεται στην κλινική παθολογικής φυσιολογίας στον 4ο όροφο "λαϊκό" νοσοκομείο)))
Όποιος από εμάς μπορεί...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου