Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

"Εδώ σας έχω,εδώ σας έχω: Παναθηναϊκός -Ολυμπιακός,Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός..."

"αμφ.":
Και τι σημαίνει;
Επειδή είμαστε άνθρωποι του αθλητισμού,
δεν πρέπει να γνωρίζουμε την αλήθεια;
Δεν μας περνάει ούτε καν από το στενό μας μυαλουδάκι, με τι τρόπους
μάς "κρατάει στο χέρι";
Εσάς κορίτσια;
Με ποιον "τρόπο" σας κρατάει;
Σχετική εικόνα
Βρίσκομαι σε Μοναστήρι.
Έχουν έλθει από Αθήνα, δύο γυναίκες και ένας άνδρας, που δέχονται φοβερές δαιμονικές επιρροές.
Κάποια στιγμή η μία εκ των γυναικών έρχεται μπροστά μου και με σφιγμένη τη μικρή γροθιά της (ξέρω ότι μιλάει το δαιμόνιο), μου λέει προτείνοντας τη γροθιά της,
σχεδόν στο πρόσωπό μου : 
"Εδώ σας έχω,εδώ σας έχω:
Παναθηναϊκός -Ολυμπιακός,
Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός..." 
Δι΄Ευχών.



Σταύρος Παν. Παπαγεωργίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου